Máte prodejnu, kde si můžu zboží prohlídnout?
Prodejnu nemáme a přístup do našeho skladu není kvůli bezpečnosti možný.
Je nutná registrace, když chci u vás nakupovat?
Ne není, lze to provést i bez registrace.
Jak a kdy můžu objednávku stornovat?
Nejlépe co nejdříve po odeslání objednávky. Když již jste obdrželi email o odeslání objednávky pak již to nelze.
Neobdržel jsem potvrzení objednávky emailem
pravděpodobně jste měli překlep v emailové adrese a nebo je potvrzovací email ve složce "nevyžádané pošty / hromadné"
Zboží máte skladem v České republice?
Ano, náš sklad je ve Frýdku -Místku. Nepřeposíláme zboží z ciziny.
Mohu objednávku provést emailem nebo telefonicky?
Ano klidně, naše zák. linka je Vám k dispozici Po-Pá od 8°°-14°° na (+420) 774 187 320
Kde můžu sledovat stav objednávky?
Pokud jste provedli objednávku jako registrovaný zákazník tak ve vašem účtu
Pokud jste ji provedli bez registrace pak zde
Jak dlouho trvá zpracovaní / dodání zásilky?
Záleží také jaký způsob platby jste zvolili
U bankovního převodu, objednávku odesíláme po přijetí platby na účet
U dobírky a plateb přes Gopay nejpozději do 24 hod (v pracovní dny)
Dodání obvykle do 1-2 prac, dnů