Máte prodejnu, kde si můžu zboží prohlídnout?
-
Prodejnu nemáme a přístup do našeho skladu není kvůli bezpečnosti možný.
Je nutná registrace, když chci u vás nakupovat?
-
Ne není, lze to provést i bez registrace.
Jak a kdy můžu objednávku stornovat?
-
Nejlépe co nejdříve po vytvoření objednávky. Když již jste obdrželi email o odeslání objednávky pak již to nelze.
Neobdržel jsem potvrzení objednávky emailem
-
pravděpodobně jste měli překlep v emailové adrese a nebo je potvrzovací email ve složce "nevyžádané pošty / hromadné"
Zboží máte skladem v České republice?
-
Ano, náš sklad je ve Frýdku -Místku. Nepřeposíláme zboží z ciziny.
Mohu objednávku provést emailem nebo telefonicky?
-
Ano klidně, naše zák. linka je Vám k dispozici Po-Pá od 8°°-14°° na (+420) 774 187 320
Kde můžu sledovat stav objednávky?
-
Pokud jste provedli objednávku jako registrovaný zákazník tak ve vašem účtu
-
Pokud jste ji provedli bez registrace pak zde
Jak dlouho trvá zpracovaní / dodání zásilky?
-
Záleží také jaký způsob platby jste zvolili
-
U bankovního převodu, objednávku odesíláme po přijetí platby na účet
-
U dobírky a plateb přes Gopay nejpozději do 24 hod (v pracovní dny)
-
Dodání obvykle do 1-2 prac, dnů